БЕКІТЕМІН
Мектеп директорының м. а.
Тойшубекова Б.А.
2020-2021 оқу жылына арналған оқушылардың
кәсіби бағдар жұмысының жоспары
9 сынып
Мақсаты: білім алушының кәсіби қызығушылығына, жеке қабілеттері мен психофизиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес білім алудағы және кәсіби саладағы мүмкіндіктерді, мамандықты және оқу орнын еркін әрі саналы түрде таңдау құқықтарын іске асыруда ақпарат беру және консультациялық көмек көрсету.
Міндеттері:
1) жаңа мамандықтар атласына сәйкес кәсіби бағдар жұмысы туралы түсініктерін кеңейту және тереңдету;
2) болашақта сұранысқа ие болатын мамандықтарға сай ХХІ ғасыр дағдыларын дамыту;
3) тұлға қабілеттілігі мен кәсіби бағыттылығын анықтауда әдіс-тәсілдерін тиімді қолдану ;
4) білім алушының мамандық таңдаудағы тұлғаның жеке даму моделін құру мен оны жүзеге асыруда ата-аналармен бірлескен жұмыстарды атқару.
№ |
Бағыты |
Іс шаралар |
Мақсаты |
Нәтиже |
Қатысушылар |
Жауаптылар |
мерзімі |
Ресурстарды |
1 |
Ақпараттық бағыт
|
«Мамандықтар әлемінде» бұрышын ұйымдастыру |
Өңірдегі, елдегі және дүние жүзіндегі қажетті мамандықтар туралы көрнекілік ақпараттар беру |
Өңірдегі, елдегі және дүние жүзіндегі қажетті мамандықтар туралы түсініктері қалыптасады |
1-9сынып оқушылары Ата- аналар |
Директордың ТІЖ орынбасары
|
қыркүйек |
Кітапханадан Интернет желісі |
|
Сынып сағаты «Еңбек құндылығы» |
Адам өміріндегі еңбектің маңызы туралы түсініктерін кеңейту |
Еңбек маңызы туралы түсініктері толықтырылады. |
9 сынып оқушылары |
Сынып жетекшілері |
Қараша |
|
|
|
Танымдық сабақ «Мамандықтар атласы» |
Қысқа мерзімде және ұзақ мерзімде сұранысқа ие мамандықтар тізімімен таныстыру |
21 ғасырдағы еңбек нарығындағы өзекті мамандықтар туралы ақпарат алады |
9 сынып оқушылары Ата- аналары |
Директордың ТІЖ орынбасары
|
Қаңтар |
Интернет ресурстар «Аталас новых профессий»
|
|
|
Дәріс «Тұлғалық қалыптасудың мамандық таңдаудағы маңызы» |
Мамандық таңдаудағы тұлғалық ерекшеліктерін ескерудің маңыздылығы туралы ақпарат беру |
Балаларының мамандық таңдауда саналы таңдау жасаудың маңызын түсінеді |
Ата-аналар |
Педагог- психолог |
Ақпан |
|
|
|
Брошуралар, парақшалар, тарату |
Арнайы оқу орындарының оқу ережелері мен талаптары, мүмкіндіктері туралы ақпарат беру |
Оқу орындарына түсу үшін қажетті ақпарттарды алады |
9 сынып оқушылары |
Директордың ТІЖ орынбасары
|
Сәуір Мамыр |
ЖОО және колледждер
|
|
1 |
Консультациялық диагностикалық бағыт |
1. Кәсіби-бағдар туралы кеңес беру |
21 ғасырдың мамандықтары туралы түсіндірме жұмыстар жүргізу. |
Жеке маршрут құру |
Мектеп әкімшілігі, ата-аналар, оқушылар, ЖОО-келген қызметкерлер |
ТІО, сынып жетекшілер |
қыркүйек |
Брошурка, таратпа қағаздар, бейнефильмдер |
2 |
|
2. «Аяқталмаған сөйлемдер»сауалнама (145б) 3бөлім |
Бейімділігі мен мүмкіндіктері туралы ойларын жинақтауын бақылау |
Әсер ету стратегиясын анықтау |
Білім алушылар |
Психолог, сынып жетекші |
қазан |
Сауалнама жазылған парақшалар, қалам |
3 |
3. Ақыл-ойын дамытуға арналған сауалнама Г.Гарднер |
Білім алушылардың кәсіби –бағдар алудың өзектілігін анықтау |
Жеке тұлғалық ерекшелігін бақылау |
Білім алушылар |
Психолог, сынып жетекші |
қараша |
Сауалнама жазылған парақшалар, қалам |
|
4 |
4.Балаға қамқорлық көрсету тест (148б) |
Мақсатқа жету жолындағы қызығушылығын ашу |
Креативтік ойлауын қадағалау |
Білім алушылар |
ТІО, психолог, сынып жетекшісі |
желтоқсан |
Интербелсенді тақта, монитор |
|
5
|
5. «Білім алушының отбасы» сауалнама (149) |
Отбасы құндылықтарын анықтау |
Отбасы мүшерінің жауапкершілігін сезіну |
Білім алушылар |
психолог, сынып жетекшісі |
қаңтар |
Парақшалар, қалам |
|
6 |
6. «Отбасы және мектеп –серіктес»: Ата-аналарға арналған 8 сұрақ (154б) |
Ата-ана, мектеп, оқушы-үштігінің тәрбиелік мәнін анықтау |
Сұрақтардан қанағаттанарлық жауап алу |
Ата- аналар |
ТІО, психолог, сынып жетекшісі |
ақпан |
Интербелсенді тақта, монитор, оқулықтар |
|
7 |
7. «Оқушының өз деңгейін анықтау»сауалнамасы Р.В. Овчарова (101б) |
Оқушының кәсіби бағдар туралы кеңес беру дің өзектілігін қамту |
Қандай мамандыққа икемділгі бар екенін анықтау |
Білім алушылар |
психолог, сынып жетекшісі |
наурыз |
Парақшалар, қалам |
|
8 |
8. «Жеке адамның типін анықтау тест». Д.Голланд |
Тұлғалық ерекшеліктерімен қабілеттерін анықтау |
Қызығушылық мазмұнын анықтау |
Білім алушылар |
психолог, сынып жетекшісі |
сәуір |
Парақшалар, қалам |
|
9 |
9. Кәсіби-бағыт бағдар беру жұмысын қорытындылау |
Жыл бойы жүргізілген жұмыстарды анықтай отырып қорытындылау. |
Икемі бар мамандыққа ата-аналармен бірге ортақ шешімге келу |
Мектеп әкімшілігі, ата-аналар, оқушылар, ЖОО-келген қызметкерлер |
ТІО, сынып жетекшілер |
мамыр |
Интербелсенді тақта, монитор, оқулықтар |
|
1 |
Белсенді дамытушы бағыт |
Әр оқушының даму картасын әзірлеу |
Оқушының, жасоспірімнің кәсіптік бағдар бойынша жүйелі дамуына жағдай жасау |
Әр балаға кәсіби бағдар бойынша даму картасы жасалынады |
Оқушылар |
ТІЖДО Пән мұғалімдері, сынып жетекшісі
|
|
|