2019 жылы 20 ақпан айында 6 сыныпта биология пәнінің мұғалімі Мусайф Жанар ашық сабақ өткізді. Сабақтың тақырыбы: «Энергия көздері». Сабақтың мақсаты: «Оқушылар энергия көздерін атайды және танысады». Сабақ психалогиялық тренингтан басталды. Мұғалім сыныпты 3 топқа бөлді: «Күн энергия көздері», «Жел энергия көздері» және «Су энергия көздері». Мұғалім жаңа тақырыпты «Бір қыздыру немесе жарықтандыру құрылғысының қаңдай атын білесіздер?» сұрақтан бастады. Осы сұрақтарға жауапты оқушылар оқулықтан және ғаламтордан қажетті ақпараттарды тауып, постер жасады. Оқушылар «Баламалы энергия көздері» ролигін көріп, талқылады. «Оқушылар энергия көздерін анықтау, салыстыру барысында сыни ойлау дағдыларын қолдану арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындады. Сабақта барсындағы мұғалімнің қолпаштау сөздері: «жарайсың», «тамаша», «осылай жалғастыр» болды. Сабақтың соңы мұғалім үлестірме қағаз таратып оқушылар тест тапсырманы орындады. Сабақтың соңында энергия туралы оқушылар эссе жазып, оқыды және кері байланысты жасады. Сабақта оқушылар белсенді қатысты. Оқушылар бір-бірін бағалағанда әділдікпен бағалады. Мұғалім және оқушылар тығыз байланыста болып сабақтың мақсатына жетті деп ойлаймын.
Математика пәнінің мұғалімі Искакова Г.Т.